Revija Joker - Pokemon Diamond / Pearl

IGROVJE
stranka » igrovje » DS » Pokemon Diamond / Pearl
Pokemon Diamond / Pearl

Sneti

Če mislite, da je popularna igra Grand Theft Auto, vedite, da so zgolj dele serije Pokemon Ruby, Green, Yellow in Blue prodali skoraj trikrat več, se pravi okrog 45 milijonov izvodov. Kar ni nič čudnega: kjer si v GTAjih votlo, prazno skladišče za nasilne misli, se taprave igre iz matične serije Pokemon (pustimo odvrtke, kot sta Pinball in Ranger) osredotočajo na polnjenje fantazijske zbirke z luštkanimi pošastki ter nje rihtanje. "Gotta catch 'em all!" je še vedno učinkovito geslo, ki obljublja u

Prizor, zažgan v mrežnice milijonov mladih in starih pokemonašev.
re in ure lovljenja pokemončkov, kar samo po sebi postane smisel obstoja v virtualnem svetu.
Nič manj kot 493 beštijic se skriva v izdajah Diamond in Pearl (kot ponavadi jih je nekaj dostopnih le v eni ali drugi verziji, par pa jih lahko uleti še iz povezave s starejšimi igrami iz niza), in čeprav je moč na DSu odkriti le nekaj konkretnih izboljšav, kot sta lepša grafika in vmesnik, sistem za prilaščanje cefizeljčkov ostaja izpiljen ter varljivo otročji. Cortkana grafika, animejski barabinčki in prežvečena štorija govorijo, da je to igrica za tamale, in gotovo je večina kupcev starih manj od dvanajst let. Toda mehanika bojevanja je vse prej kot tumpasta, saj je treba v poteznem bojevanju z naključnim srečevanjem upoštevati zajeten jerbas dejavnikov, kot so štiri veščine, vrsta elementa, prioriteta gibov, predmeti za enkratno uporabo, sekundarni nameni potez ... Pa seveda člani druščine. Dosti je pokemonov, ki padejo rutinsko, in upravičeno se

Grafika? Ne ravno neskončno boljša kot na GBAju. Igranje? Njam.
veterani pritožujejo, da sta Diamant ter Biser nekam lahka. Je pa hkrati kar nekaj pošastkov, ob katerih nastopijo težave, ki niso rešljive na hojladri z (dobrim?) starim nabiranjem levelov, marveč z razmišljanjem o sistemu papir - kamen - škarje. Ker so vrste napada razdeljene v bolj logične skupine, je mlatenje jasnejše in bolj intuitivno.
No, seveda je tepež le polovica izkušnje. Ta Pokemona je moč užitkarsko igrati z minimumom garbanja in maksimumom obstranskih dejavnosti, kot so kopanje podzemnih rovov, igranje avtomatov, poziranje za fotke in še sto reči. Ali pa se ukvarjati z večigralstvom, tako na blizu kot po spletu, v katerem se s prijateljem bojuješ ali si izmenjavaš zobatce, pri tem pa čvekaš po mikrofonu.
Nekega konkretnega napredka v Diamondu in Pearlu ni. To je prepoznaven član frpjske družine Pokemon, ki bi se lahko z nenaključnimi bitkami in podobnimi izboljšavami naposled priključil novim časom. Vendar pa to ne pomeni, da ne gre za zelo solidno igro, ki te na presenetljivo inteligenten način mimogrede zasužnji z obsesivnim filanjem pokedexa. Bil si opozorjen.

Pokemon Diamond / Pearl
Nintendo za DS
objavljeno: Joker 168
julij 2007

80