Oglej si sporočiloamnesia, ob 23 julij 2017 - 12:25, rekši:

s tem, kar pocnejo sedaj, ne mislijo nehat
pa se je izdala :happy:

#14802 sb2000

kvačka. (How gay is that??)

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 25 julij 2017 - 16:14

Thurrot, pravilno povedano. In ja, ni striktno Mobile ampak drži za cel MS.

We Need a Better Plan for Windows (Premium)

by Paul Thurrott
Posted on July 25, 2017

While this week’s impromptu drama over the fate of Microsoft Paint was a lot of fun, it’s only a small example of what’s wrong with Windows. And I think we need a better plan.
The set up is simple enough: Here’s Windows with its massive, decades-old code base, and a billion-strong user base. And it has no future. No future at all.
Just as surely as Windows phone was doomed from the get-go, Windows—Windows on the desktop—is likewise doomed. I’ve kind of tiptoed around this one in the past, have tried to soften the blow by noting that this doesn’t mean that Windows disappears overnight. That we will be using it for years to come, and we will be utilizing our familiar skills to get work done well into our retirements.
This is all true. But it also obscures a central truth: Microsoft will never put the required resources into Windows to truly modernize it, because doing so is too arduous and expensive, and because the software giant is racing forward with the products and services that may generate most of its profits and revenues in the future. You know, after its digital transformation is complete.
Windows, put simply, is the past. And it is in maintenance mode.
Microsoft won’t—can’t—admit this. And let’s consider Windows phone again to see why. If Microsoft cannot explicitly stand up on a stage, or clearly write in a press release, that Windows phone is no longer a thing, that it is no longer actively developing a mobile operating system that runs on phones, then how on earth can it do the same for a platform with over one billion users?
It can’t. And it won’t.
But this inability to communicate this truth is leading to all kinds of horrible side-effects for those billion people. And that is, of course, what I’m concerned about most: Not Microsoft. But those people who use Microsoft’s products every day. Folks, I’ve been doing this for about 25 years now, and it still continues to amaze me that readers and listeners misunderstand my relationship with this company. I care about you. Us. Not about some corporation. Which, quite frankly, has very different goals, tied to financial growth and new markets, that stand in opposition to what Windows really needs today.
Here’s what Windows doesn’t need.
To be updated with major new product versions twice every year, double the rate at which simpler, more mobile platforms like Android and iOS are updated.
To be spray-painted with an endless array of pointless new in-box features that few will ever use, like an e-book store that is tied to a web browser no one even wants, Cortana yelling at us during Setup, or MyPeople, which I assume needs no explanation.
To have the foundational and fundamental parts of Windows—like File Explorer and the file system, mouse input, and typing—ignored and not modernized while those goofy new features are added.
To have a special product version, called Windows 10 S, developed in secret, and then updated in secret, with no input from the community.
To have silly names for scheduled feature updates. The Fall Creators Update isn’t just a bad name, it’s confusing. You know what isn’t confusing? Windows 10 version 1709.
You get the idea.
The more important thought, perhaps, is what Windows does need. If we can be honest about the fact that PCs are never going to grow into a meaningful market again, and that Windows as we now know it is never going to be acceptable on truly modern mobile hardware platforms, then we can come up with a plan that makes sense for both Microsoft—which, again, is distracted with more important, forward-leaning efforts—and its user base. Us.
First, Microsoft needs to slow down the pace of new features. Windows 10 is not a leading-edge, modern software platform to which developers and new users are flocking. It’s a legacy platform, and it should be updated as such. That means every three years, in my opinion, but since we know that isn’t happening, let’s just fall back to the annual schedule that Android and iOS are on. That’s still too fast, but whatever. (And remember, apps are still updated all the time.)
Next, Microsoft needs to stop adding new features to Windows 10. Not permanently, but for some period of time during which it can focus on the fundamentals, fix years-old problems, and improve reliability across the board. Like the Trustworthy Computing Initiative work that happened in the wake of the disastrously-insecure Windows XP.
Then, Microsoft needs to formally decide on a schedule for deprecating major technologies in Windows. Up to and including Win32. A version of Windows 10 in which Win32 is “turned off” would essentially be what we have today in Windows 10 S, but this should be a choice, and one you can back in and out of easily, and at any time.
As part of this, Microsoft should examine the stock set of utilities that ships with Windows and decide what to do with them. For example, Microsoft said this week that it will put Paint in the Store, and when I wrote “I have some thoughts about a better approach for this and other utilities in Windows 10, but I’ll share those in a future editorial,” this was one of my ideas.
That is, some in-box utilities should be put in UWP containers, and made into Desktop Bridge-type Store apps. Some should actually be rewritten from scratch as pure UWP apps. And some should simply be removed from Windows and made available via the Windows Features control panel. Let’s make a plan for dealing with that stuff.
As I wrote in Thinking About the Future of UWP, Windows Store, and Windows 10 S (Premium), it’s time for Microsoft do something a little more sophisticated than have one version of Windows 10 that can only run Store apps. What it needs is a path to that future, one that has concessions for the needs to today, but a real plan to get us there over time.
Guys, I love Windows. And I write that as a person who uses Android and iOS every single day, and macOS and Chrome OS every week. (No, I don’t use Linux all that much. I’m starting to think about it, though.) I’m also someone who has spent more time than I am comfortable admitting trying to understand how post-PC devices like the iPad Pro can ever possibly replace the PC.
The thing is, they can’t. Not directly. But as you and I both know, what they can do is assume enough of the functionality and productivity of a traditional PC to make PCs even-less necessary to most people. And as they do, the ongoing free-fall in the PC market will simply continue as we race inexorably to a certain future.
I don’t want to work and write on an iPad Pro. Or a Chromebook. Or even a Mac for that matter. Because I still love Windows, still prefer it to all the other choices out there, which again, I test regularly. And it is my intention to stick with this platform past the point where it makes no sense to do so, just as I did with Windows phone. Fortunately, this one is on such a long slow slide that I’ll be retired long before I need to worry about that.
But then, I’m being realistic about the future. I’d like to see Microsoft offer up the same kind of common sense. And show some respect to the platform that made their new future possible

#14803 Zizy

več kot očitno žre doručak na mn3njalu.

• prostozidarji
  • 4 039 sporočil

Objavljeno 25 julij 2017 - 22:23

Meh ne vem ce se strinjam. Koliko let niso dodali nobenega takega BS featurja, ampak jebeni file explorer se zmerej ne premore tabov in tako dalje, da bi fajlu lahko dodal tage in prek tega iskal je pa itak iluzija. Ni MS neki mali startupek, ki nima denarja za delati 20 zadev hkrati. Problem je, ker se jim jebe, ne zelijo ali pa ne morejo narediti sprememb. Vsega po malo ponavadi.

Ce gre tehnologija v smeri AI, potem je za MS nujno da je Cortana v ospredju in zmogljiva etc. People hub ipd je bila glavna pozitivna stran WP8 v cajtih ko je mobilna ambicija se malo migala. Zdej je sicer neuporaben junk, ampak ideja pa ni neumna. Ja, featurji so napol narejeni, pac klasicen agile pristop, naredi tono beta produktov in potem delej na popularnih zadevah.

Ne vem kaj tocno ima problem z W10S. A se ni pricakovalo store only winse ze ohoho cajta? Ne bi se cudil ce je celo on kaj pisal da MS nuca narediti tako verzijo ki bi sluzila za neuk folk da ne more fasati virusov pa whatnot, da bo MS imel sanse proti iOSu oz Androidu. A pizdi da insiderji niso v loopu? To je se najmanjsi problem vsega skupej.

Najbolj humhum mi je pa oni zadnji del. Post PC, iPad zamenjava za Winse... a MS dela vse glih da bi Winsi lahko konkurirali iPadu in Chromebookom na domacem terenu. Cakej kaj zdej hoce od MSja. Da nej priznajo da so spusili vse razen desktopov/laptopov in se trudijo s featurji za folk, ki bo ITAK laufal winse ker je vse ostalo bistveno slabse? Huh?

#14804 sb2000

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 26 julij 2017 - 18:41

In other njuz...

We are also releasing Windows 10 Mobile Insider Preview Build 15235 to Insiders in the Fast ring.

pazi to ---> nova funkcionalost :D

What’s New in Build 15235 for Mobile

witch to portrait mode orientation in Continuum

Are you an Windows Insider who is loving the convenience of Continuum by carrying your PC in your pocket? We have heard your VERY PASSIONATE feedback and just made it better. We’re excited to introduce portrait mode support for Continuum starting with this build of Windows 10 Mobile.

Without portrait mode support, the landscape rendering of Continuum from your phone on a portrait oriented monitor would look like this:

Objavljena slika

Now, it will look like this:

Objavljena slika

To enable this, go to Settings > System > Display on your device and change the display orientation to “Portrait” and press apply.

Objavljena slika

If your phone is connected to a monitor via cable, your phone will ask you to disconnect and reconnect the cable to the external display and press ok to change the orientation to portrait. If your phone is connected to a monitor via Wi-Fi, your phone will ask you to disconnect and reconnect to your wireless display. Once this is done, your phone will remember the orientation and you will not have to repeat the setup process when connecting again to the same monitor.

General changes, improvements, and fixes for Mobile
  • This build also includes all the improvements from KB4025342.
  • We fixed an issue where downloading large apps could report out of disk space when there is sufficient space available.
  • We fixed an issue where installing apps (particularly games) from the Windows Store would sometimes fail with “Error, see details”.
  • We fixed an issue where a device could not be unlocked after removing/turning off Windows Hello.
  • We fixed an issue where Cortana would not provide the region when saying “Your region is set to” and then “Is that right?”.
  • We fixed a Turkish localization issue where the string “We need to fix your Microsoft account before you can use shared experiences …” was shown in English.
Known issues for Mobile
  • There is a problem with the HP Elite X3 with wired docks where the portrait orientation setting is lost when the external display is disconnected and reconnected. A workaround for this is to reboot the phone after tapping the “OK” button instead of disconnecting and reconnecting. This workaround must be performed every time you connect to an external display you want to use with Continuum in portrait orientation.

#14805 amnesia

polbogec

• vesoljci
  • 10 217 sporočil

Objavljeno 27 julij 2017 - 21:23

ocitno je enoletni dopust belfioreju zelo skodil

https://www.neowin.n...ios-and-android

#14806 Panthera Tigris

štopa na Uran.

• vesoljci
  • 1 086 sporočil

Objavljeno 01 avgust 2017 - 23:57

https://www.neowin.n...windows-phones-

"Meh. We blew it. #YOLO"

#14807 sb2000

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 02 avgust 2017 - 08:19

Oglej si sporočiloPanthera Tigris, ob 01 avgust 2017 - 23:57, rekši:

https://www.neowin.n...windows-phones-

"Meh. We blew it. #YOLO"

"Meh. We blew it. Again. #YOLO"

Bolj ustreza

#14808 Panthera Tigris

štopa na Uran.

• vesoljci
  • 1 086 sporočil

Objavljeno 02 avgust 2017 - 11:04

Oops. We did it again.

#14809 amnesia

polbogec

• vesoljci
  • 10 217 sporočil

Objavljeno 02 avgust 2017 - 14:56

and we're gonna do it again

#14810 Tadey

ne ve, kam bi sam s sabo.

• vesoljci
  • 592 sporočil

Objavljeno 02 avgust 2017 - 17:45

En queščn... Zdele mam galaxy s7, ki ga bom dal na servis. Sedaj imam pa na mizi Nokio 1520.. Ki začuda dela (nova baterija) zelo dobro. Ni se še usulo, šteknlo ali resetiralo. Poupdejtan je vrjetno na zadnje stable builde.

Torej h vprašanju:
- Snapchat? - Predvidevam da ga ni
- google hangouts

Tole 2 je trenutno pogrešam predn dam mojega na servis.

#14811 sb2000

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 02 avgust 2017 - 18:34

Snapchat nema in ga ne bo. Tudi 3rd party klient(spectre) je crknil kake pol leta nazaj.
Hangouts... Hmm.. Mislim da je bil en app.. GTalk, IM+ se mi zdi. Oreverim.

Aja, skype na 8.1 dela več ne. Sploh.

Edit:

Hangouts : Messenger for Google Hangouts PRO https://www.microsof...ps/9mvnlpjcxfll

Also novi mobile build je zunaj...

#14812 Panthera Tigris

štopa na Uran.

• vesoljci
  • 1 086 sporočil

Objavljeno 03 avgust 2017 - 19:24

https://www.phoneare...g-on-AI_id96653

Yawn. Kdaj dobimo poslednji build?

#14813 Guru VII

je fasal hemeroide. Zdaj mu plapolajo v vetru.

• rumeni jaki
  • 939 sporočil

Objavljeno 04 avgust 2017 - 09:50

Jaz za hangouts uporabljam Gmessenger pro

#14814 Tadey

ne ve, kam bi sam s sabo.

• vesoljci
  • 592 sporočil

Objavljeno 05 avgust 2017 - 07:15

Bom sprobal...

Še eno vprašanje... Ali obstaja kak "virtualizer" za android mogoče? Vidim da se da sideloadati aplikacije sam ne dela najbolj :/ ..

Al bo mogla biti dejansko x86 arhitektura?

#14815 sb2000

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 05 avgust 2017 - 08:18

Ne. Nič več. Astoria (most za Andoid) je bila 'ubita' leto dni nazaj. Ker ni šlo skozi..

#14816 sb2000

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 08 avgust 2017 - 13:43

Well.. Cue silent trumpet...
https://m.windowscen...existing-phones

#14817 Caffrey

obvlada otorinolaringološko felacijo.

• vesoljci
  • 2 249 sporočil

Objavljeno 09 avgust 2017 - 14:46

Kaj je bila ta posodobitev danes?

#14818 Panthera Tigris

štopa na Uran.

• vesoljci
  • 1 086 sporočil

Objavljeno 10 avgust 2017 - 04:08

https://youtu.be/-w-58hQ9dLk?t=10s

Windows 10 Mobile 2019

(ker Ward že od nekdaj nima več stika z realnostjo in v glavnem samo pogreva ene in iste debate v prazno, bom postal neumnosti še jaz)

#14819 sb2000

• rumeni jaki
  • 1 748 sporočil

Objavljeno 10 avgust 2017 - 05:52

Oglej si sporočiloCaffrey, ob 09 avgust 2017 - 14:46, rekši:

Kaj je bila ta posodobitev danes?

Patch tuesday popravki. No biggie.

#14820 Panthera Tigris

štopa na Uran.

• vesoljci
  • 1 086 sporočil

Objavljeno 11 avgust 2017 - 12:40

https://mspoweruser....e-x3-successor/

:worship:

#14821 SL4FKO

ne ve, kaj je kumkvat.

• mn3njalničarji
  • 175 sporočil

Objavljeno 12 avgust 2017 - 07:30

Objavljena slika

#14822 hirabbit

najraje liže usmrajenega krapa.

• mn3njalničarji
  • 63 sporočil

Objavljeno 14 avgust 2017 - 14:13

Pojavil se je nov problem, pa me zanima, ali ima kdo preprosto rešitev. V kolikor se prispeli mail na hitro pogleda in izbriše iz notification centra, se mail sicer izbriše, vendar pa v sami outlook aplikaciji ne izbriše številke novo prispelih mailov ob ustreznem folderju (v tem primeru je to inbox). Zadeva se ne reši niti, če izbrisan mail iz smeti premakneš nazaj v inbox, ga označiš kot unread in ga spet izbrišeš. Reset telefona ne pomaga (hard reset itak ne pride v poštev).

Vem, da izbris accounta in ponovna namestitev to odpravita, ampak to ni ravno neka priročna rešitev.

Toliko o "business oriented" prihodnosti.

*očitno je zadnji update Outlook appa rešil težavo*

#14823 Cloverleaf

odrasla oseba z občasnimi izbruhi

• vesoljci
  • 4 928 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 13:33

Mi lahko kdo objasni zakaj mi pol aplikacij sedaj ne naloži, store pa mi tud ničesar noče zdljat in mi skoz error prjavlja?

#14824 erted45

si mota joint.

• mn3njalničarji
  • 302 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 16:21

Fantje, a mi lahko nekdo čisto po domače pojasni, a je sploh še kej upanja za Windows 10 Mobile (ne ljubi se mi prebirat strani za nazaj :D )? Kaj se Microsoft sploh gre? Imam Lumio 640 XL pa se mi zdi, da je stvar iz dneva v dan slabša. Počasi začenjam izgubljat upanje za neko konkretno izboljšavo. Je čas za prehod nazaj na android?

#14825 Arey

Ha ha, zdej so ga dobili z radiatorjem. V anusu!!!

• vesoljci
  • 5 803 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 16:48

Čas je bil 2 leti nazaj, pa smo slepi še vedno upali v MS.

#14826 erted45

si mota joint.

• mn3njalničarji
  • 302 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 17:01

Škoda. Si nisem mislil, da bo gigant kot je MS tako zavozil, sploh glede na to, da je Windows 10 za računala res uspešen. Pa če bi samo malce popravili stabilnost in hrošče bi zmagali. Oh well. Ravno prav, da je Nokia vstala od mrtvih. Počakam, da pride 7ka pa zapustim tole tonečo MS ladjo.

#14827 hirabbit

• mn3njalničarji
  • 63 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 17:13

Odvisno, kaj "upanje" pomeni. Počasi se verjetno sistema ne bo več podpiralo, ker je userbase majhen. Upat na neke večje izboljšave nima smisla.

Meni osebno je ključno, da je sistem tekoč, varen in ima live tile. Ostalo je pač slabo. Pa cena telefonov je super glede na specifikacije.

#14828 erted45

si mota joint.

• mn3njalničarji
  • 302 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 17:34

Upanje zame pomeni da bodo pohendlali vsaj osnovne aplikacije in funkcionalnost - da Edge ne bo več spletnih strani naključno naložil v "pomanjšani" verziji, kjer se ne da nič klikat in scrollat, rešitev pa je ponovni zagon Edge-a, da se original app za fotoaparat ne bo odločil shranjevat sliko v neskončnost, da ne bo zadeva crashala, če hočem prek fotoaparata zajeti sliko in jo direktno poslati kot MMS, da ne bo 3/4 vseh 3rd party aplikacij (pa tudi origianlnih) delalo kot piha veter, se reče da bodo naključno crashali ali kaj podobnega. Najbrž bi lahko še kaj naštel.

Sistem mi je res všeč, live tile-i so absolutna zmaga, pregledno, enostavno za uporabo, dostopno. Po pravici povedano cel experience ni dosti slabši od zadnjega androida, ki sem ga imel (LG G2 - razlog zakaj sem sploh šel na WP). Upanje mi sicer dajejo redne posodobitve, ampak po mojih izkušnjah vsak update reši 2 problema in predstavi 2 nova.

Telefoni so poceni, ja, samo če hočem kupit novega skoraj nič izbire. 950/950 XL, mogoče se kje skriva kaka 650tka in pa HP Elite X3, ki je pa itak absurdno drag.

Ne vem, se mi zdi na vse skupaj stagnira. Potem je pa tule itak še problem "nimam Windows fona ker ni aplikacij", aplikacij pa ni ker ni uporabnikov. Sam sicer ne pogrešam nobene aplikacije, je pa res da sem relativno nezahteven uporabnik.

#14829 Cloverleaf

odrasla oseba z občasnimi izbruhi

• vesoljci
  • 4 928 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 20:28

Ma če gledam itak nč razn messengerja vsake tok pa klicov in smsov ne uporabljam nč druzga, tko da dokler imam to je ta tel. dost. Niti se neki sploh ne trudm zrihtat

#14830 erted45

si mota joint.

• mn3njalničarji
  • 302 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 20:52

Sej jaz isto, ampak mam občutek, da če bo šlo tko naprej kmalu še to ne bo delalo kot bi moralo.

#14831 hirabbit

• mn3njalničarji
  • 63 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 21:46

V tem smislu upanje je, ampak je res samo upanje, ker kot si ugotovil, se en problem reši, dva nova pa nastanejo. Problem bo, ko posodobitev sploh več ne bo in bomo ostali s stanjem, ki takrat bo. Tudi updatov za appe sčasoma ne bo več.

Menim, da je trenutne telefone pametno imeti, dokler delajo, ker so v marsičem boljši od konkurence, potem pa bo pač treba nabaviti kaj drugega.

#14832 Arey

• vesoljci
  • 5 803 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 22:33

Oglej si sporočilohirabbit, ob 19 avgust 2017 - 21:46, rekši:

ker so v marsičem boljši od konkurence
Dej resno, povej kej več o tem.

#14833 erted45

si mota joint.

• mn3njalničarji
  • 302 sporočil

Objavljeno 19 avgust 2017 - 23:11

Evo, še en problem, ki se je pojavil pravkar. Namestil sem si 4 appe kot potencialne alternative za fejsbukov Messenger (IM+, Wechat, Nimbuzz in ICQ). 4 zato, da sprobam, kako se obnesejo. Nobene izmed 4 aplikacij mi noče niti zalaufat. Probal soft reset, probal zbrisat in namestit direktno na telefon in ne na SD kartico, pa ne pomaga. 10/10, gg wp Microsoft.

#14834 Panthera Tigris

štopa na Uran.

• vesoljci
  • 1 086 sporočil

Objavljeno 20 avgust 2017 - 02:11

Oglej si sporočilohirabbit, ob 19 avgust 2017 - 21:46, rekši:

se en problem reši, dva nova pa nastanejo
Objavljena slika

#14835 hirabbit

• mn3njalničarji
  • 63 sporočil

Objavljeno 20 avgust 2017 - 08:53

Oglej si sporočiloArey, ob 19 avgust 2017 - 22:33, rekši:

Dej resno, povej kej več o tem.

Morda sem se nekoliko slabo izrazil. Vsekakor nudi konkurenca skupno gledano boljšo uporabniško izkušnjo (razen live tilov, ki so res super zadeva).

Želim povedati, da trenutno za primerljivo ceno ne dobiš nič primerljivega po specifikacijah kot so lumie, pa tudi, če je w10m polomljen v nekaterih vidikih. Meni je recimo zelo pomembna kamera in fizični shutter button. Ne glede na vse so od izida w10m toliko poštimali, da je v redu za normalno uporabo.

Nove Lumie 950/xl dobiš že za 200 eur, za ta denar pa so android/ios telefoni zelo osnovni. Če pa že imaš tako Lumio, se je ne splača prodajati (kar je itak najbrž nemogoče) in dodajati 500+ eur za nekaj novega , ker toliko slab ta telefon z w10m spet (še) ni.

#14836 Arey

• vesoljci
  • 5 803 sporočil

Objavljeno 20 avgust 2017 - 09:01

Za skoraj 2 leti star model telefona je 200€ cist obicajna cena. Verjetno za podoben kes dobis galaxy S katerikoli je ze bil aktualen 2 leti nazaj. Tko da ta cenovna ugodnost je bolj kot ne bullshit.

#14837 hirabbit

• mn3njalničarji
  • 63 sporočil

Objavljeno 20 avgust 2017 - 10:13

Oglej si sporočiloArey, ob 20 avgust 2017 - 09:01, rekši:

Za skoraj 2 leti star model telefona je 200€ cist obicajna cena. Verjetno za podoben kes dobis galaxy S katerikoli je ze bil aktualen 2 leti nazaj. Tko da ta cenovna ugodnost je bolj kot ne bullshit.

Jaz sem pkačal zanj 200€ skoraj pred dvemi leti, takrat pa za ta denar ni bilo alternative. Danes ne vem, kakšna je situacija z novimi telefoni. Pa še danes glede kamere za ta denar ni primerjave.

Vse je odvisno od tega, kaj je nekomu prioriteta. Upoštevajoč to je po mojem mnenju lahko wp še vedno pameten nakup, osebno pogrešam samo fizično tipkovnico.

6 Uporabnik(ov) bere to temo

0 članov, 6 gostov, 0 anonimnih uporabnikov