
Ste se kdaj vprašali, kakšen bo okus Coca Cole leta 3000? Svetovno znani izdelovalec pijače je v sodelovanju z umetno inteligenco razvil okus prihodnosti, ki je očitno brez sladkorja.
Umetna inteligence je povsod, toda redko kdo si jo je predstavljal v pijači. Podjetje Coca-Cola že dolgo eksperimentira z novimi okusi svojega kultnega istoimenskega izdelka, zdaj pa se je podala na področje umetne inteligence. Nov izdelek ponuja več kot le okus prihodnosti, temveč popolno senzorično izkušnjo, kakšen okus bi lahko imela coca-cola leta 3000.
Coca-Cola Y3000 Zero Sugar je po njihovih besedah edinstven napitek, ki se je rodil iz sinergije med človeškimi spoznanji in umetno inteligenco. Pri Coca-coli želijo povratne informacije svetovnih potrošnikov prenesti v interpretacije, ki jih ustvari umetna inteligenca, in tako ustvariti pijačo, ki vsebuje upanja, občutke in okuse, ki si jih ljudje predstavljajo za prihodnja leta. Potrošniki lahko do središča Coca-Cola Creations Hub dostopajo s skeniranjem kode QR, natisnjene na embalaži Coca-Cole, kar povečuje stopnjo interaktivnosti. Portal ponuja vpogled v potencialno resničnost prihodnosti in uporablja prilagojeno kamero Y3000 AI Cam, ki obiskovalcem omogoča vizualizacijo njihove trenutne okolice skozi futuristični objektiv.
V iskanju okusa prihodnosti
Y3000 se vsekakor sliši futuristično, čeprav bolj kot na osvežilno pijačo spominja na Skynet oz. model terminatorskega bojevnika. Podjetje ni objavilo nobenih informacij o dejanskem okusu, vendar ga testerji opisujejo kot podobnega… malinovemu smutiju. Objavili pa so informacije o postopku ustvarjanja. Vse se je začelo z zbiranjem preferenc okusov pri potrošnikih in iskanjem trendov, da bi razumeli, kakšen je “okus prihodnosti”. Nato so te podatke prenesli v lasten sistem umetne inteligence, ki je pomagal ustvariti profil okusa. Še preden ste se zavedali, se je rodila nova otroška gazirana pijača.
Coca-Cola je umetno inteligenco uporabila tudi za zasnovo dizajna, ki krasi vitke pločevinke. Pločevinke imajo neonsko vijolično estetiko, navdihnjeno s plažo, ki nedvomno spominja na vizualni slog platform za ustvarjanje slik, kot sta Dall-E ali Midjourney. Poleg tankih pločevink je futuristična pijača na voljo tudi v steklenicah standardne velikosti. Y3000 je zaenkrat opisan kot omejena izdaja, čas pa bo pokazal, ali oz. če se bo pijača pridružila drugim futurističnim živilom na smetišču zgodovine, kot sta Dippin’ Dots, zamrznjen sladoled in prozoren Crystal Pepsi. Vendar bi morala ostati vsaj do jeseni, saj je Coca-Cola napovedala tudi sodelovanje z luksuzno blagovno znamko uličnih oblačil Ambush, ki bo kasneje v sezoni izdala kolekcijo oblačil z motivom Y3000.
Umetno inteligenco uporablja vse več izdelkov
Coca-Cola pa še zdaleč ni pionir pri uporabi umetne inteligence v svojih ponudbah, tudi če obstaja šibka povezava med njenimi izdelki in tehnologijo. Blagovne znamke vključujejo umetno inteligenco na različnih področjih, od inoviranja novih receptov za kruh do izboljšanja avtonomnih vozil (ki mu zaupa sam Bill Gates), ustvarjanja učinkovitejše obutve in celo napredka vojaške tehnologije – seznam je še dolg.
Čeprav se je v zadnjem času glas o umetni inteligenci nekoliko umiril, še zdaleč ni izginil. Strokovnjaki iz panoge napovedujejo, da bi lahko tehnologije umetne inteligence v prihodnjih letih svetovnemu gospodarstvu prispevale več kot 4 bilijone dolarjev. Poleg avantgardnega okusa ima pijača Coca-Cola Y3000 Zero Sugar tudi vizualno blagovno znamko, ki izžareva upanje.