Ikonična luksuzna blagovna znamka Gucci zdaj imetnikom ApeCoin omogoča nakup svojih izdelkov prek Bitpay. V kripto svet pa se podajata tudi Tiffany & Co. in FC Barcelona.
Za Gucci torbo lahko zdaj plačate z Ape coinom (APE)
Ko pomislite na Gucci, najbrž pomislite na oblikovalske torbice, modni nakit in elegantne švicarske ure, kajne ? Kaj pa integracija plačil z ERC-20 žetonom za upravljanje, ki želi poganjati Web3? To se sliši kar futuristično. Ikonična italijanska modna znamka je ta teden naznanila, da bo razširila svoje plačilne možnosti z vključitvijo ApeCoina (APE), povezanega z Bored Ape Yacht Clubom – vendar le prek BitPay. Z drugimi besedami, Gucci vam bo omogočil, da svoje APE zamenjate za ameriške dolarje in izkupiček porabite v njegovih trgovinah. Storitev bo zaenkrat na voljo samo po butičnih trgovinah v ZDA.
Do te poteze je prišlo nekaj mesecev po tem, ko je Gucci napovedal, da bo v več kot 100 trgovinah v ZDA kot plačilo sprejemal 12 kriptovalut. Imetniki bitcoinov (BTC), etherjev (ETH), dogecoinov (DOGE) in drugih kriptovalut lahko zdaj svoja digitalna sredstva zamenjajo za torbo GUCCI za 5000 dolarjev. Poleg plačil s kriptovalutami je Gucci letos lansiral nekaj NFT kolekcij, vključno z linijo SUPERGUCCI NFT, ki je bila predstavljena februarja. Kriptovalute danes sprejema približno 70% Guccijevih polnih, neposredno upravljanih trgovin. Pričakuje se, da preostale ne bodo dolgo ostale na čakalni vrsti.
Tiffany & Co. NFT kolekcija razprodana za 12,5 milijonov dolarjev v ETH
Znamenita znamka Tiffany & Co. je pred približno tednom dni razkrila NFT kolekcijo, imenovano “Nftiff“, nov izdelek družbe, ki združuje NFT tehnologijo in luksuzni nakit. Od takrat je podjetje Tiffany’s gostilo njegovo prodajo in vseh 250 enot NFT je bilo razprodanih. Vsak NFT, znan tudi kot Nftiff, se je v petek prodal za 30 ETH ali nekaj več kot 50 tisoč dolarjev na NFT. Skupna vrednost prodaje je trgovcu z luksuznim nakitom prinesla več kot 12,5 milijona dolarjev. Podatki, ki izhajajo iz podjetja Dune Analytics, kažejo, da je 94 Nftiffov do zdaj odkupilo skupno 73 lastnikov NFT Cryptopunk.
Za vsak kupljen NFTiff bodo oblikovalci Tiffanyja izdelali obesek po meri na podlagi kupčevega CryptoPunka. Vsak CryptoPunk ima edinstveno kombinacijo 87 atributov, kot so maska, klobuk ali uhan, in 159 barv, ki se bodo odražale v obesku.
FC Barcelona s svojim prvim NFT-jem
Kultni nogometni klub Barcelona je izdal svoj NFT In a Way, Immortal, ki je prvi NFT v zgodovini kluba, posvečen legendarnemu nizozemskemu igralcu Johanu Cruyffu. NFT je avdiovizualno digitalno umetniško delo, ki prikazuje kultni gol Johana Cruyffa proti Miguelu Reini iz Atlética Madrid 22. decembra 1973, ko je Cruyff “poletel” po zraku. Ta legendarni gol so poimenovali Le but impossible de Cruyff (Cruyffov nemogoči gol). Navdih za ime “In a Way, Immortal” je kultni citat Johana Cruyffa. Animirana izdaja nesmrtnega gola, ki je ena sama je bila skupaj s štirimi dodatnimi animiranimi goli, ki vsak vključuje fotografijo iz animirane različice, na voljo na dražbi pri Sotheby’s na hibridni spletni dražbi v živo. NFT je bil prodan za $693,000. Kupec je postal “digitalni ambasador Barce”, kar mu omogoča uživanje različnih VIP ugodnosti in izkušenj s klubom.