The Sandbox ocena 2024: Se še splača igrati eno nekoč najbolj igranih blockchain iger?
4.0/5

The Sandbox ocena 2024: Se še splača igrati eno nekoč najbolj igranih blockchain iger?

Home » The Sandbox ocena 2024: Se še splača igrati eno nekoč najbolj igranih blockchain iger?

Igra The Sandbox je debitirala leta 2011 kot 2D pixel-art ustvarjala svet za mobilne telefone, nato pa se je spustila v blockchain svet in postala ena najbolj prilubljenih play-to-earn iger. Se še splača igrati Sandbox v 2024?

Od svojega debija se je igra Sandbox korenito spremenila. Leta 2012 je bila prvotno predstavljena kot mobilna igra, od leta 2018 pa je prešla v celovito Web 3 platformo pod okriljem podjetja Animoca Brands. Platforma je znana po svoji vokselski zasnovi, ki spominja na Minecraft, vendar z izrazitim poudarkom na digitalnem lastništvu in monetizaciji preko NFT tehnologije – model iger, ki je znan kot play-to-earn. Projekt je sodeloval s številnimi vplivneži, blagovnimi znamkami in umetniki, med katerimi so Snoop Dogg, Atari in Deadmau5. Leta 2023 je projekt sodeloval z Britanskim muzejem, ki je v Sandboxu vzpostavil interaktivni prostor in ponudil zbirateljske predmete NFT.

Igra vključuje odprtokodni program Game Maker, ki temelji na Unityju in omogoča veliko ustvarjalno svobodo. To orodje uporabnikom omogoča, da na svojih virtualnih zemljiščih ustvarijo široko paleto izkušenj, od iger RPG do poslovnih simulacij in družabnih dejavnosti. Ta virtualna zemljišča in sredstva na njih je mogoče kupiti, prodati in z njimi trgovati kot z NFT, kar zagotavlja oprijemljivo vrednost vsebini, ki jo ustvarijo uporabniki.

Leto 2024 je pomembno za The Sandbox, saj bo z uvedbo mobilnih različic razširil svoj doseg in omogočil množičnejšo uporabo. Platforma je začrtala strategijo za nadaljnje opolnomočenje ustvarjalcev, vključno s 100-milijonskim skladom SAND za podporo ustvarjanju vsebin, kar kaže na veliko zavezanost k negovanju svojega ekosistema.

Vas zanimajo še ostale play-to-earn igre na trgu? Preberite si naš seznam.

Zgodovina

Razvoj igre The Sandbox od mobilne igre do top play-to-earn igre je dokaz vizije in prilagodljivosti njenih ustvarjalcev in ekipe. Igra The Sandbox, ki je bila sprva predstavljena leta 2012 kot 2D pixel-art ustvarjalec svetov za mobilne platforme, je uporabnikom omogočala, da na enem zaslonu iz različnih elementov, kot so drevesa, voda in blato, ustvarijo svoj lastni »metaverse«. Ta zgodnja različica je postavila temelje za to, kar je postalo obsežna blockchain platforma. Spodaj predstavljao nekaj pomembnih mejnikov za Sandbox:

  • 2012: The Sandbox kot 2D pixel-art ustvarjalec sveta za mobilne telefone, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje lastnega “vesolja” z uporabo različnih elementov.
  • 2015: Razširitev na platformo Steam, s čimer se razširi dostopnost in baza uporabnikov.
  • Avgust 2018: Prevzem podjetja Pixowl s strani Animoca Brands za 4,875 milijona dolarjev, kar pomeni ključni premik k integraciji tehnologije blockchain in razvoju formata 3D igre.
  • Marec 2020: The Sandbox zbere 2,01 milijona dolarjev v denarju in kriptovalutah, kar pomeni močno zaupanje vlagateljev v njegovo novo blochain igralno platformo.
  • Februar 2021: Poročila o prodaji zemljišč v igri The Sandbox so ocenjena na skupno 2,8 milijona dolarjev, kar kaže na naraščajočo gospodarsko dejavnost platforme.
  • November 2021: Zaključek kroga financiranja serije B, v katerem so vlagatelji, vključno s SoftBank Group in Samsung Next, zbrali 93 milijonov dolarjev.
  • 2021-2022: Začetek alfa faze testiranja, ki pritegne več kot 200.000 uporabnikov, in partnerstva z znanimi osebnostmi, kot je Paris Hilton, in blagovnimi znamkami, kot je Gucci, kar dokazuje široko privlačnost in vsestranskost platforme.
  • 2023: V prvem četrtletju leta 2023 je bilo z orodjem VoxEdit ustvarjenih več kot 34.000 sredstev, prodanih je bilo 4.119 NFT, na trgu pa je bilo predstavljenih 21 novih zbirk. Skupnost lastnikov zemljišč Sandbox se je povečala za 2 %, tako da ima po vsem svetu več kot 23.500 lastnikov zemljišč. Na pomembnem prodajnem dogodku LAND, Voxel Madness, je bilo prodanih več kot 1 milijon ameriških dolarjev primarne prodaje.

Kako igrati Sandbox?

Za začetek popotovanja v »Peskovnik« se morate najprej seznaniti z njegovimi glavnimi sestavnimi deli: igra, ustvarjanje in lastništvo. Platforma je obsežen digitalni prostor, v katerem se lahko uporabniki povezujejo na izjemne načine, od opravljanja nalog do obiskovanja virtualnih koncertov in raziskovanja umetniških galerij. Prilagajanje je v središču Sandboxa, saj uporabnikom omogoča, da se izrazijo z edinstvenimi avatarji in stilsko komunicirajo v metaverseju.

Bistvo igre The Sandbox je ustvarjanje brez omejitev. Ponuja nabor orodij, ki uporabnikom omogočajo oblikovanje in gradnjo lastnih iger, digitalnih sredstev in izkušenj, ne da bi za to potrebovali znanje programiranja. Med njimi izstopa orodje Game Maker, ki zagotavlja brezplačno in uporabniku prijazno okolje za uresničitev vaših vizij. Uporabniki lahko teraformirajo pokrajine, oblikujejo zapleteno igralno mehaniko in svoje svetove napolnijo s sredstvi, ustvarjenimi v programu VoxEdit ali pridobljenimi na tržnici. Ta demokratizacija ustvarjanja vsebine omogoča uporabnikom, da ustvarijo podrobna doživetja, od preprostih raziskovalnih prostorov do zapletenih iger.

Sandbox lahko začnete igrati po naslednjih korakih:

  1. Ustvarite račun
  • Obiščite uradno spletno mesto The Sandbox in povežite kripto denarnico, kot je Metamask. Če je nimate, jo lahko preprosto in brezplačno vzpostavite. Ta denarnica bo potrebna za shranjevanje vseh žetonov ali sredstev, ki jih pridobite v igri.
  • Navedite e-poštni naslov in izberite vzdevek za svojo identiteto v igri.
  • Ustvarite in prilagodite svoj avatar. Peskovnik omogoča obsežno prilagajanje, vključno z barvo kože, lasmi, oblačili in drugimi elementi, kar vam ponuja možnost ustvarjanja edinstvene digitalne osebnosti.
  1. Raziskujte Sandbox: V igri The Sandbox je na voljo zemljevid za navigacijo po obsežnem svetu. Vsaka ploskev na zemljevidu predstavlja digitalno zemljo z različnimi »izkušnjami« ali igrami, ki so jih ustvarili drugi igralci. Za raziskovanje ali sodelovanje v igrah lahko izberete katero koli parcelo, ki vas zanima. Če želite sodelovati v teh izkušnjah, boste morda morali prenesti odjemalsko programsko opremo The Sandbox, kar je brezplačen in hiter postopek. 
  1. Sodelujte in ustvarjajte: Čeprav lahko v Sandbox začnete oblikovati lastne igre ali izkušnje, vam na začetku ni treba vložiti denarja. Platforma spodbuja raziskovanje in sodelovanje v vsebini, ki jo ustvarja skupnost, preden se finančno zavežete. Za tiste, ki jih zanima ustvarjalni vidik, The Sandbox ponuja orodja, kot sta Game Maker in VoxEdit za oblikovanje iger oziroma vokselske umetnosti.
  1. Spoznajte Sandbox play-to-earn ekosistem: Igra deluje z lastno kriptovaluto SAND, žetonom ERC20 na Ethereum blockchainu. Ta žeton olajšuje transakcije v igri, vključno z nakupom LAND ali sredstev.
  1. Prenesite igro: Če želite začeti graditi ali se ukvarjati z bolj zapletenimi funkcijami, prenesite program Game Maker s spletnega mesta The Sandbox. Pomembno je omeniti, da je ta programska oprema zaenkrat na voljo za uporabnike operacijskega sistema Windows.

Tržnica

Leta 2024 se je tržnica The Sandbox precej spremenila, zlasti s prehodom na verigo blokov Polygon (MATIC), da bi izboljšali izkušnjo ustvarjalcev in uporabnikov. Ta strateška poteza je bila izvedena zaradi zmanjšanja pristojbin za plin, ki so za mnoge na področju NFT in veriženja blokov pogosta vstopna ovira. Prehod omogoča učinkovitejše transakcije in bolj gladko uporabniško izkušnjo ter odpravlja enega od glavnih pomislekov na trgu NFT, ki temelji na Ethereumu, zaradi visokih stroškov transakcij. Sandbox tržnica ima tako naslednje lastnosti:

  • Znižane pristojbine za plin: Zaradi prehoda na Polygon so se znatno znižale pristojbine za plin za transakcije na tržnici, kar je ključnega pomena za ustvarjalce in uporabnike, ki želijo kovati, kupovati ali prodajati NFT brez visokih stroškov.
  • Izboljšan uporabniški vmesnik: Poleg migracije je Sandbox uvedel tudi izboljšave uporabniškega vmesnika svoje tržnice. Te vključujejo nov tok nalaganja sredstev, prenovljene kartice sredstev in posodobljene kazalnike stanja sredstev.
  • Menjava s katalizatorji: V novi tržnici je pomembna značilnost možnost, da lahko vsakdo v omrežju Polygon kovari sredstva z uporabo CATALYST. Ta funkcija ustvarjalcem odpira nove možnosti za monetizacijo njihovih zbirk in preprosto prodajo njihovih stvaritev. Poleg tega je podjetje The Sandbox napovedalo načrte za razdeljevanje žetonov CATALYST sodelavcem ekosistema, kar bo zagotovilo širšo udeležbo in sodelovanje v okviru platforme.
  • Sekundarni trg za ustvarjalce: Druga pomembna novost je uvedba sekundarnega trga, ki lastnikom NFT omogoča nadaljnjo prodajo sredstev, ki jih prvotno niso ustvarili. Pričakuje se, da bo ta funkcija spodbudila bolj dinamičen in tekoč trg ter povečala možnosti za monetizacijo ustvarjalcev.

Žeton SAND

Žeton SAND ima ključno vlogo v ekosistemu The Sandbox, in je žeton, ki ga služite z igranjem igre. SAND ima kot uporabni žeton ERC-20 vlogo v več segmentih igre:

  • Sredstvo menjave: Igralci z igranjem zaslužijo pesek SAND, ki ga lahko uporabijo za nakup iger, sredstev in zemljišč. Ustvarjalci uporabljajo pesek SAND za nakup sredstev za ustvarjanje izkušenj v Sandboxu.
  • Upravljanje: Imetniki žetonov SAND lahko sodelujejo pri odločitvah o upravljanju ter tako vplivajo na razvoj in posodobitve platforme.
  • Staking: Žetoni SAND za staking uporabnikov ne nagrajujejo le z več žetoni, temveč tudi z dragocenimi sredstvi, kot so dragulji GEM in CATALYSTs, ki se uporabljajo za ustvarjanje sredstev in povečanje redkosti.

Je SAND dobra investicija

Glede na to, da bo gaming sektor poleg umetne inteligence vodilni na področju kriptovalut v novem kripto bulll runu, verjamemo, da bo SAND dosegel oz. zelo verjetno presegel svojo »slavo« izpred nekaj let, ko je cena SAND presegla 8 dolarjev (v času pisanja tega članka se giba okoli 0,5 dolarja).

Kje lahko kupim SAND?

SAND je na voljo na vseh večjih kripto borzah, kot so Binance, KuCoin in Coinbase, sicer pa priporočamo nakup na dexih, kot je PancakeSwap.

SAND pa ni edini žeton v ekostostemu Sandbox, saj obstajajo še naslednji žetoni:

Žeton LAND 

LAND je žeton ERC-721 NFT, ki imetnikom podeljuje pravice nad 96×96 metrov veliko parcelo virtualnega zemljišča v Sandbox metaverzumu. Lastniki zemljišča LAND lahko z uporabo sredstev ASSET ustvarijo edinstvena doživetja, ki jih lahko uporabniki obiščejo in doživijo. V peskovniku The Sandbox je na voljo 166.464 parcel LAND in jih ne bo več. Zaradi tega je LAND izjemno redek NFT.

ASSET 

ASSET v igri The Sandbox so vokselske kreacije umetnikov, ki jih je mogoče mintati v NFT v skladu s standardom ERC-1155 in tvorijo jedro igralnih izkušenj. Umetniki z uporabo programa VoxEdit ustvarjajo ASSET-e, ki jih ustvarjalci iger uporabljajo za gradnjo potopljivih okolij. Po ustvarjanju lahko umetniki na tržnici izrudarijo ASSET-e kot NFT-je, pri čemer na podlagi količine izkopanih sredstev določijo njihovo redkost in redkost (common, rare, epic, legendary).

GEM

GEM je žeton ERC-20, ki se porabi za kovanje NFT, s čimer se izboljšajo atributi ASSET-a v igri The Sandbox. Vsak GEM lahko doda do 25 točk lastnosti v petih kategorijah – moč, obramba, magija, hitrost in sreča – do skupaj 100 točk s štirimi GEM-i, pri čemer se za vtičnico uporabljajo katalizatorji. Pridobivanje GEM-ov je trenutno mogoče s stakingom $SAND na LAND, kar ustvarjalcem omogoča ustvarjanje kompleksnejših in interaktivnejših igralnih izkušenj.

CATALYST

CATALYST je žeton standarda ERC-20, ki se ob uporabi med kovanjem NFT sežge. CATALYST pomaga določiti redkost ASSETa in zagotavlja reže za shranjevanje draguljev. Katalizatorji so razdeljeni na štiri ravni, in sicer:

  • Common: 1 vtičnica za GEM – izdela se lahko do 20000 izvodov ASSET.
  • Rare: vtičnici za dragulje GEM – izdela se lahko do 4000 izvodov ASSET
  • Epic: 3 vtičnice za dragulje – izdela se lahko do 1500 izvodov ASSET
  • Legendary: 4 vtičnice za GEM – izdela se lahko do 200 kopij ASSET

Prednosti

  • Ustvarjalnost in vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki: Sandbox se odlikuje z zagotavljanjem platforme za neprimerljivo ustvarjalnost in svobodo. Uporabniki lahko s pomočjo urejevalnika, ki temelji na vokslih, zgradijo vse od futurističnih mest do fantastičnih kraljestev. 
  • Temelji na tehnologijo blockchain: The Sandbox s tehnologijo veriženja blokov zagotavlja pristnost in varnost vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki. Ta integracija ne spodbuja le zaupanja in varnosti znotraj platforme, temveč omogoča tudi resnično lastništvo digitalnih sredstev, s čimer se The Sandbox razlikuje od tradicionalnih igralnih modelov.
  • Model Play-to-Earn: Ena od najbolj privlačnih značilnosti igre je model »igraj za zaslužek«, ki igralcem omogoča, da z ustvarjanjem in prodajo lastne vsebine v igri zaslužijo kriptovaluto SAND. To predstavlja potencialni vir dohodka in združuje zabavo s priložnostjo za pravi zaslužek.
  • Multiplayer izkušnja: Kot igra za več igralcev peskovnik spodbuja sodelovanje in tekmovalnost med igralci ter tako krepi družabni vidik igralne izkušnje. To sodelovanje skupnosti je ključni element, ki igri doda globino in užitek.

Kaj bi lahko bilo boljše?

  • Izboljšave zmogljivosti, vključno s hitrejšim nalaganjem in odzivnejšimi orodji, so bile uvedene za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje. Vendar bodo zaradi širjenja platforme bistvene stalne optimizacije, da se prilagodijo naraščajočemu številu sredstev in zapletenih stvaritev v ekosistemu peskovnika. Zagotavljanje nemotenega delovanja in zmanjševanje zaostankov na območjih z visoko gostoto prebivalstva ali med obsežnimi dogodki bi bistveno pripomoglo k zadovoljstvu uporabnikov.
  • Izboljšanje funkcij: Uvedba izboljšanih funkcij za več izbir, izboljšanih hitrih tipk in kontekstualnih menijev so bili koraki v pravo smer za izboljšanje uporabniškega poteka dela v programu VoxEdit. Te funkcije omogočajo učinkovitejše urejanje in navigacijo, vendar bi lahko nenehno izpopolnjevanje zasnove uporabniškega vmesnika in uporabniške izkušnje še dodatno poenostavilo ustvarjalne procese tako za nove kot izkušene uporabnike.

Končna ocena

Sandbox se je zaradi aktivnega sodelovanja, rednih posodobitev in zanimivih dogodkov uveljavil kot vodilni metaverse projekt. Kljub njegovim prednostim pa obstajajo področja, ki bi jih bilo treba izboljšati. Ena od pomembnih skrbi je centralizirana narava njegove strežniške infrastrukture. Trenutno peskovnik deluje na Amazonovih spletnih storitvah (AWS), kar predstavlja osrednjo točko odpovedi. Ta centralizacija je v nasprotju z decentraliziranim etosom, ki ga številni uporabniki pričakujejo od projektov, ki temeljijo na veriženju blokov. Poleg tega odvisnost sistema The Sandbox od verige blokov Ethereum predstavlja izziv, povezan s stroški transakcij. Zaradi skokovitega povečanja pristojbin za plin v sistemu Ethereum imajo projekti iger na srečo vedno večje težave pri učinkovitem izvajanju transakcij v verigi blokov. To vprašanje vpliva predvsem na tiste, ki nimajo v lasti znatnih količin ETH, kar lahko omeji širšo udeležbo.

Pogosta vprašanja

Kaj je Sandbox?

Kako lahko igram Sandbox?

Ali lahko z igranjem igre Sandbox zaslužim denar?

V čem je Sandbox edinstven?

Kako lahko začnem igrati Sandbox?

Ali lahko svoje stvaritve iz Sandboxa prodam?