Izvršni direktor Instagrama Adam Mosseri je dejal, da platforma aktivno raziskuje, kako bi lahko omogočila večjo dostopnost NFT.

Mosseri je dejal, da velikan socialnih omrežij  “aktivno raziskuje” industrijo NFT. “Ničesar še nismo napovedali, vendar vsekakor aktivno raziskujemo NFT in kako jih lahko naredimo dostopnejše širšemu občinstvu,” je Mosseri prejšnji teden sporočil prek svojega računa na Instagramu. “Mislim, da je to zanimivo mesto, kjer se lahko igramo, in tudi način, kako pomagati ustvarjalcem,” je dodal Mosseri.

Videoposnetek si lahko ogledate tukaj.

Komentarji izvršnega direktorja sledijo duhu časa zadnjega leta, ko se je Instagram že začel ukvarjati s področjem NFT in nasploh področjem kriptovalut.

Eksplozija NFT-jev in metaversa

Z NFT se trguje prek spleta, pogosto so povezani s kriptovaluto in so običajno zabeleženi v verigi blokov. V letu 2021 so doživele eksplozijo javnega zanimanja. Njihova skupna prodaja se je letos do zdaj povzpela na neverjetnih 12 milijard dolarjev, k čemur so delno prispevale velike blagovne znamke, kot je Nike, ki se uveljavljajo v NFT in virtualnih svetovih.

Matično podjetje Instagrama je julija sprožilo val zanimanja za metaverse, ko se je preimenovalo v Meta in se ponovno osredotočilo na metaverse, kar je skupen izraz za virtualne prostore, kjer se ljudje lahko igrajo, delajo, trgujejo in na splošno digitalno komunicirajo z uporabo avatarjev. Izvršni direktor Facebooka je ob tem dejal, da želi Facebook spremenite iz socialnega omrežja v metaverse podjetje.

Kripto svet in Instagram

Maja je Instagram gostil panel za NFT ustvarjalce. Panel je bil del začetnega tedna “Creator Wweek” platforme, ki je bil zasnovan tako, da je ustvarjalcem pomagal povečati število sledilcev in monetizirati svoje platforme. “Povedali so nam, da potrebujejo več informacij o tem, kako to storiti, ne samo od nas, ampak tudi od drugih ustvarjalcev,” je takrat dejal Charles Porch, Instagramov podpredsednik za globalna partnerstva.

Dogodek je bil namenjen samo povabljenim, vendar so bile nekatere seje na voljo javnosti. V začetku tega meseca so nekdanji vodilni delavci družb Instagram, Tinder in Stripe napovedali ustanovitev 50 milijonov dolarjev vrednega kripto sklada Chapter One, ki se osredotoča na oblikovanje in zagotavljanje praktičnih nasvetov ustanoviteljem. “Veliko stvari, ki so delovale v Web 2, bi lahko vključili v Web 3,” je dejal Jeff Morris, nekdanji podpredsednik za produkte pri Tinderju in soustanovitelj podjetja Chapter One. Podjetje Chapter One je že prej uporabilo prejšnji sklad za naložbe v začetne kroge več podjetij, povezanih s kriptovalutami, med drugim Compound in Dapper Labs.

Kako naj bi to izgledalo v praksi?

Objave na Instagramu so lahko opremljene z oznako “zbirateljsko”, ki označuje NFT, ki jih ima uporabnik v posebnem razdelku, je razvidno iz zaslonskih posnetkov razvijalca aplikaij Alessandra Paluzzija. Paluzzi je delil tudi funkcijo, ki kaže, da bi lahko uporabniki neposredno na Instagramu oddajali ponudbe za NFT, in opozoril, da bo Instagram verjetno podpiral kripto denarnice Coinbase in MetaMask ter Facebookovo denarnico Novi.

Paluzzi je že prej delil še uradno nenapovedane posodobitve, ki jih je Instagram pozneje potrdil, med drugim naj bi ustvarjalcem omogočili dostop do podrobnejših podatkov in preizkus plačilne funkcije za Reels.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.