V NFT svet vstopa tudi vseslovensko poznana Argeta

Home » V NFT svet vstopa tudi vseslovensko poznana Argeta
argeta nft

NFT-ji vsekakor niso muhe enodnevnice, kot to dokazuje dejstvo, da je že kar lepo število svetovnih znamk izdalo svoje NFT kolekcije. Po Pepsiju, Adidasu, Niku in Samsungu je preboj v inovativni svet nezamenljivih žetonom napovedala tudi slovenskemu trgu in ljubiteljem paštet poznana – Argeta. S to potezo postala tudi prva FMCG znamka v regiji z lastno NFT kolekcijo.

Ko tradicija sreča blockchain tehnologijo

Argeto vsi poznamo, pa vendar si morda težko predstavljamo, da ima podjetje inovativno vodstvo, ki svojo bogato tradicijo vztrajno pelje v prihodnost. In to ne katerikoli prihodnost, ampak kar blockchain. 9. marca bo tako Argeta svojo znamenito pašteto prenesla v digitalni svet NFT. Z vstopom v nov internetni prostor, znan kot Web 3.0, bo podjetje vstopilo v korak s časom in se v tem pogledu postavilo ob bok velikanom, kot so Samsung, NBA in Adidas.

»Argetty«: Argetin NFT

Pospredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo Enzo Smrekar je ppvedal, da je Argeta pripravljena na nove čase ter da želi slediti svojim oboževalcem, ne glede na to, kjer živijo. Seveda tudi pričakujejo skepticizem do novega, toda v svojo potezo trdno verjamejo.

»Še konkurenca si bo želela imeti enega izmed Argettyjev«, je šaljivo pokomentirala Živa Deu, ki opravlja vlogo vodje digitalne strategije v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi.

21 Argetinih NFT-jev

Pri Argeti bodo izdali oz. mintali 21 nezamenljivih žetonov, ki se bodo imenovali Argetty. Za brezplačne žetone pa se bo lahko potegoval prav vsak.

Če želite sodelovati pri Argetini NFT kolekciji, lahko to storite preko njihovega instagram profila @argeta_official, in sicer 9. marca od 21. ure dalje. Za žetone se bo torej lahko potegoval prav vsak s profilom na socialnih omrežjih, pogoj za sodelovanje pa je, da s komentarji prepričate Argeto in njeno skupnost, da si ravno vi zaslužite del kolekcije.

Kako so se NFT-jev lotile nekatere svetovne znamke?

Adidas

Decembra 2021 je velikan na področju športnih oblačil Adidas Originals predstavil svojo prvo digitalno in fizično ponudbo NFT. Za izdajo NFT se je povezal z velikimi imeni v skupnosti NFT, vključno z Bored Ape Yacht Club, gmoney in ekipo, ki stoji za Punks Comic.  NFT-ji so kupcem omogočili dostop do virtualnih oblačil za igralni svet The Sandbox, ki temelji na veriženju blokov, in s fizično kapuco, trenirko in ikonično oranžno kapo podjetja gmoney. Adidas si je celo sam omislil NFT, in sicer NFT za klub Bored Ape Yacht Club, poimenovano Indigo Herz.

Lamborghini

Pred kratkim je luksuzno avtomobilsko podjetje Lamborghini napovedalo, da bo januarja 2022 predstavilo kolekcijo NFT z vesoljsko tematiko. 1. februarja 2022 pa je na Twitterju objavilo, da bo klub Cars NFT izdal kolekcijo 360 Lamborghini Aventador NFT.

Coca-cola

Julija 2021 je družba Coca-Cola ob praznovanju mednarodnega dneva prijateljstva, ki je bil 30. julija, izdala serijo 4 NFT, ki so bila animirana digitalna umetniška dela v enem kosu, ki so prinašala veččutne izkušnje in ob nakupu prvemu lastniku odklenila predmete presenečenja. Presenečenja so med drugim vključevala stvari, kot so “Coca-Cola Bubble Jacket Wearable”, ki jo je mogoče nositi na platformi za virtualno resničnost Decentraland in “Coca-Cola Friendship Card”, ki jo je navdihnilo izvirno umetniško delo iz 40. let prejšnjega stoletja.

Dodaj odgovor